Recenzie (50)
Kübra (2024) (seriál)
Snad nás nikdy nepotká takto vyvinutá AI .
Pozvánka do pekla (2022)
Pro náctileté super ,za mě dobrý .
Láska z donucení (2022) (seriál)
Neviděl jsem ani jeden celý díl ,ale musím to ohodnotit jsem jen ve zvuku z televize a nic jiného s toho neslyším jen uřvaný a u bulený scény .Furt a furt tam brečí a díl co díl je slyšet jen hudba jak tam nikdo umírá .Ani v horou asi není tolik mrtvých jako tady :) .
Lovci bizonů (2022)
Asi nejsmutnější film co jsem kdy viděl .To jsou zvěrstva co ty mutanti dělají .
Zombie Tidal Wave (2019)
Úplně super béčko už jsem myslel ,že dlouho dobré neuvidím a ono toto .
#Lúpež (2020)
Obdivovat vrahy a zloděje to už je zvrácený svět podle mě je to reálný pohled na nynější svět .Jinak film max 2 hvězdy
Krokodíl Dundee rytierom (2020)
Hodně mě to zaujalo prostě Dundee na 5 hvězd ne ,ale 4 určitě .
Pandémia: Záverečný boj (2021)
Za mě celkem super béčko možná bych to hodnotil i na céčko .
Příšery útočí (1985)
Je to tvrdý a drsný ,ale dá se to vydržet 🤣🤣🤣
20 let poté (2008)
Je to kuwa dřina dokoukat do konce