Recenzie (23)
Bolero (2004)
Nechapu nizke hodnoceni, za mě lehce nadprůměrné drama, zachycujíci poměry a pokřivené vnimáni světa “vyvolených”. Slušně zahrané, samozřejme jsou zde rozdíly. Doporučuji
Definice lásky (2012) (TV film)
Pohodova oddychovka s prostorem k zamyšlení - je hodina štěsti týdně moc?
Superhrdinovia (2021)
Krásně barevné, romantické, se zajimavou praci s prostřihy v čase a na konci dojemné, ale… Zbytečně předvídatelné a sladké, nicméně príjemný film.
Zabudnutá zem (2022)
Úžasný island, charaktery lidi ve složitých situacích situacích a o tom jak je pýcha zákeřná a nevyhýbá se nikomu. Filmově úžasný zážitek.
Amerika (2022)
Výborné. Skvlý scénář, nádherná výprava, spousta barrv a chutí , které na vás skáče z plátna . Libilo se mi herecké obsazeni, velmi uvěřitelně zahráno.
Pohľad motýľa (2022)
V dnešni době ješte vice aktuálni než v době vzniku. Pro mě přkvapivě syrový zážitek se skvělým výkonem hlavni hrdinky.
Učiteľka (2016)
Mám Hřebejka a Jarchovského obecně rád. Tento film se vymyká, nicméně má společné s ostatními skvělé herecké obsazení a to i dětí a trefuje se do nedávné minulosti způsobem, že nás nešetří ani v současnosti a to excelentně. Myslím, že takové filmy pořád ještě potřebujeme, některé věci je třeba si neustále připomínat, historie nám neustále ukazuje, že je třeba pořád šířit pravdu a lásku:-)
Smolný pich aneb Pitomý porno (2021)
Tak na tento film jsem se moc netěšil, čekal jsem že to bude "hustý" a taky že jo :-) Od prvního záběru :-) Nicméně, měl jsem z filmu rozporuplné pocity od zajímavé až po "hnusný" Nakonec mi došlo, že je to filmařský, zejména kamerou a také herecký velmi povedený snímek. za to palec nahoru. No a příběh? Trochu jsem se ztrácel, pro mě by bylo fajn některé věci více vysvětlit, ale v zásadě velmi zajímavý počin, který reflektuje rumunskou současnou společnost a svléká ji doslovně donaha. poslední část filmu mi připomněla film učitelka od Hřebejka - jsou to situace, ze kterých se mi vaří krev a učí mě být lepším člověkem.
Studená jazda (1993)
Za mě film na ktery se nezapomíná, už i proto, že je na základě skutečné události. Díval jsem se na něj podruhé po shlédnuti “orla eddieho” , který byl na stejné olympiádě a ten příběh je podobný. Je to o překonáváni sebe a v obiu případech o podcěnováni ze stran okolí a také je v obou případech pěkná dávka nadsázky a humoru. Kokosy jsou vtipné a rozhodně zvednou náladu.
Orol Eddie (2016)
Orla Edieho si pamatuji z televize jako puboš a kdy jsme se smáli, že skáče pomalu půlku toho co ostatní, ale i tenkrát jsem oceňoval, že do toho šel. No a dnes po filmu, který jsem dlouho odkládal, mu fandím ještě víc, byl synonymem toho slavného důležité je zůčastnit…. Je to milý, zábavný dobře natočený biják. Podle mě dokáže zvednout náladu a na chvíli neztratit naději že ne vše je jen o prachách.