Recenzie (1 594)
Peacemaker (2022) (seriál)
Trošku hloupější (úplně hloupou) hlavní linku vyvažují naprosto dementní (dementně zábavní) B-rank antihrdinové.
Párty Hárd (2019)
Jemný a přívětivý humor, který zahřeje u srdíčka.
Thor: Ragnarok (2017)
Komedie MCU sluší. Škoda těch klasických nešvarů, jako one-off záporák (tady hned dva) nebo armáda bez ksichtu. Taky škoda, že už serou na "magic is just science we dont understand yet", jen aby se Thor měl kam hýbat.
The Punisher (2017) (seriál)
Čím míň fantasmagorií, tím lepší seriál?
Hannibal (2013) (seriál)
První dvě série dokonalé, třetí tak nějak chybí atmosféra a ještě jsem se ji nedokopal dokoukat...
Kubo a kúzelný meč (2016)
Je vidět, že tenhle film je pocta Miyazakimu, a to výborně zpracovaná. Kam se hrabou píčoviny od Disneyho a Pixaru...
Avengers: Nejmocnější hrdinové světa (2010) (seriál)
Nejlepší superhrdinský animáček.
Legion (2017) (seriál)
Wow. To byl zajímavý trip. Hotovo za dva dny. Aubrey Plaza v roli dokonale ušité na míru. Akorát teda ten démon, on jako ze začátku působí (v mezích) děsivě, ale když se ukáže v plném světle, vypadá jak otrhanej vyžranej houmlesák, s tím si mohli třošku víc vyhrát. Nejvíc se teď bojím, aby z druhé série neudělali obyčejný akční CGI fest.
Predestination (2014)
Dlouho jsem se k tomuhle filmu nemohl dokopat, protože podle posteru to vypadá spíš jako pokračování Timecopa. Ale není, vlastně je to jeden z nejoriginálnějších filmů (byť podle předlohy), který jsem v poslední době viděl. *SPOILER* Příběh o chlapovi, který je svým vlastním otcem, matkou i dcerou, bombovým atentátníkem, ale i agentem, který ho má chytit.
Smrtonosná pasca (1988)
Nedávno jsem na to koukal znova a no... je to prostě už starý... Nekonečné zásobníky jsou k smíchu. Hodnocení nechávám z nostalgie.