Recenzie (1 594)
Mr. GS (2008) (relácia)
No co, občas to je docela sranda...
Divé svine (2007)
Opravdu hodně (HODNĚ) nesourodá herecká sestava překvapivě funguje (většinou). Scénář na druhou stranu strašně debilní (pořád). Ani nevím proč, ale bavil jsem se skoro celou dobu. 3,5*
Superbad (2007)
Výborná inteligentní teen komedie. S hlavníma hrdinama se dokážu sžít docela snadno :)
Cloverfield: Monštrum (2008)
Podruhé bych se na to už nepodíval, ale bylo to vynikajicí sousto na zajedení trpké pachuti Blair Witch.
30 dní dlhá noc (2007)
Takových superlativů a skutek utek... Pro mě jedno z největších zklamání roku... Má to styl, ale styl samotný filmu nevynese víc než 2*. Ta třetí je za scénu s drtičkou a závěr.
Gekidžóban Bleach: Memories of Nobody (2006)
Já u toho usínal, ale nakonec to nebylo tak špatný (jako většina filmů vznikajících k anime).
Tanec je moja vášeň (2003)
Tenhle hudební styl se mi maximálně hnusí, tím víc v téhle nejkomerčnější formě. Aspoň že tam je ta Jessica, jinak by se na to nedalo koukat...
Ajťáci (2006) (seriál)
Díky malému počtu epizod to nikdy nespadlo do trapnosti a všechny vtipy jsou povedené. Přesně se mi to trefilo do noty.
Déjà Vu (2006)
Na to, že se tam cestuje v čase, je to málo zamotaný. :)
Barbarella (1968)
1* za Jane Fondu.