Posledné recenzie (31)
Divergencia (2014)
Více méně dobrý film, dosti zajímavý příběh. Efekty, romantika, akce.. . Něco mi, ale chybělo. Nevím, viděla jsem spoustu filmů na tohohle téma Hostitel, Hunger games 1 či 2 .... a myslím, že Divergence se do této skupiny, může hrdě přidat. .
Mesto anjelov (1998)
Pro mě jeden z výborných snímků. Má obrovskou hloubku a dává vám nepředstavitelnou úvahu o tom co dokáže láska. Nemyslíte celou dobu na to kdy se spolu někdo vyspí, není to totiž okoukaný slaďák, při kterém víte, že to skončí šťastně. Upřímně netuším čím mě dostal. Příběh je naprosto fantastický a i vám ukáže svou kvalitu,,,
Lhář má čtyři tváře (2010)
Po někoho obyčejný film, tedy podle traileru. Vztah, podvod, vášeň... První pohled však klame. Víte, ve filmech vetšinou chybí jiskra mezi herci, však tady jiskra je a nečekaně se drží obou hereček, které ztvárnili lesbickou romanci.. Je spousta snímků,v této podobě, které jsou o ničem, tak se podívejte na tenhle, ten je totiž o něčem.