Recenzie (126)
Snehulienka (2012)
Slabší průměrný fantasy jaký známe z pohádek. Tahle verze Sněhurky o zlé babizně, krásné princezně, princi, který jej zachrání, a 7 trpaslících, kteří mají dobré srdce je dobrou volbou.
Spring Breakers (2012)
Takový jarní prázdniny bych chtěla zažít, až na ty pistole a tu příliš velkou AKCI, ale začátek filmu mě zaujal a líbil se mi, ale od té druhé poloviny po kauci z vězení, no nic moc, ale celkově dobrá párty, dobrá zábava, dobré drama.
Šťastlivec (2012)
Všude tu stojí komentáře, že to nestálo za nic, že se na to chystaly do kina a nakonec udělaly dobře, protože podle traileru to vypadalo na 4 nebo 5*, ale že se spletly. Každý máme jiný názor a mě osobně se to líbilo. Začátek ve válce v Íráku mě tak uchvátil a dostal do tranzu jaký to je, zůstat sám, když vás zachrání fotografie ženy a všichni vaši přátelé zahynou. Asi se na to ptáte celý život, proč vy. Bylo to doprovázené hudbou, která se na ty scény hodila a to doslova. Moc pěkné.
Temné tiene (2012)
Filmy s Johnny Deppem opravdu stojí za to a má to takový ten šmrnc, který na vás něčím zapůsobí. Když jsem ho viděla poprvé, nějak jsem se nezabývala napsáním komentáře, ale teď už se ve mě nahromadily pocity, které ani nejdou sepsat do něčeho, co by dávalo smysl. Hodnotím kladně, jen mi chyběla ta troška humoru.
Terapia láskou (2012)
Tento film s Bradley Cooperem a Jennifer Lawrence mě moc neoslovil a skoro do konce jsem se nudila krátce dlouhými konverzacemi a dialogy. Ke konci to dostalo trochu to napětí, jak to všechno skončí, ale to se dalo snadno uhodnout, že to skončí krásným Happyendem. Čekala sem o trochu více na Americké romantické drama.
To bude boj! (2012)
Akční komedie plná napětí, romantiky a lásky. Dva nejlepší kamarádi potkají dívku, o kterou postupem času bojují, ale nakonec si musí Lauren vybrat mezi jedním z nich. Chris Pine jako sexy agent a Tom Hardy jako milý sympaťák. Opravdu moc pěkný romanťák s trochou tou akcí.
Zambézia (2012)
Na konci sem si v duchu řekla "Nesmí mi slzet oči". Také, že neslzely. Udržela jsem se. Pěkný animák, se správným koncem. Co jiného čekat. Je mi líto, že tento film vidělo tolik málo lidí, protože většina sem dávala v průměru 3*. Jen více lidí a film sám o sobě chytne o hodně vyšší hodnocení.
21 Jump Street (2012)
Suprová akční komedie u které se nejenom pobavíte, ale i zabavíte. Jonah Hill stejně jako Channing Tatum opět nezklamali jako věrná policajtská dvojka, která je vždy blízko zločinu. Na začátku filmu bylo nahrnuto hodně vtipných scén, ale ke konci už to vázlo, ale to je problémem každé komedie.
40 dnů a nocí (2012)
Nezáživná blbost o potopě. Proč se vůbec takovéhle filmy točí, když nikoho nebaví. Ale já se na něj koukla. Wow!
Dcéra najlepšieho kamaráta (2011)
Dramatická komedie s Hughem Laurienem v hlavní roli, který má vztah s dcerou nejlepšího kamaráda je asi trošku hloupé na 40-letého chlapa s dvěma dětmi a ještě k tomu když jsou jejich dcery bývalé nejlepší kamarádky. Koukala jsem na to asi z jediného důvodu, že zde hraje Dr. House. Adama Brodyho jsem neviděla dlouho ve filmu nebo na scéně a dávám o hvězdičku navíc. Pro někoho komedie, pro někoho zase romanťák s dramatickými prvky.