Recenzie (16)
Sestra Smrt (2023)
Že by prequel k filmu Veronica od stejného režiséra? Ovšem výrazně slabší..
Captain America: Občianska vojna (2016)
Naprostá více než dvě hodiny trvající jízda. Zasloužených 5*!
Deadpool (2016)
Nejdřív mě odrazovaly ty "přehláškované" trailery, ale film byl prostě dokonalý. Popravdě - dnes jakmile vidím R.Reynoldse v nějakém jiném filmu, tak jen čekám, kdy to zabije nějakou deadpoolovskou hláškou.. pro mě už v jiné roli prostě asi nikdy fungovat nebude :) Paráda.
Otcovia a dcéry (2015)
Hlavní linka příběhu mezi otcem R. Crowem a jeho dcerou je famózní a nebojím se říct, že se jedná o nádherný herecký koncert. Vedlejší dějové linky u mě trochu odváděly pozornost směrem, který ne vždy naplnil má očekávání, ale nakonec vše do sebe pěkně zapadlo a jedno oko nezůstalo suché. Takže nelze než doporučit.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Jeden z nejlepších filmů, které jsem v poslední době viděl. Perfektně namixovaný koktejl hereckých výkonů / hudebního..tady spíš zvukového podkresu / a dokonale gradujícího děje. Jen víc takových filmů. Top 10.
Nemilosrdní (2015)
Jako velký fanda J.Rena jsem si tento film samozřejmě nemohl nechat ujít a musím říct, že i když se jedná o remake UK filmu Sweeney, tak se na film dá koukat. Rozhodně si francouzi s béčkovým scénářem pohráli mnohem lépe než ostrovani před 4 lety a i herecké obsazení bylo podstatně zajímavější. Taková příjemná jednohubka. Nic víc ale sni nic míň.
Whiplash (2014)
Tak tady je 5 hvězd opravdu málo. Dokonalý zážitek i pro ne zcela jazzově založené diváky.
Gravitácia (2013)
fajn podívaná pro toho, kdo nečeká víc, než audiovizuální orgie bez hlubšího příběhu..
Dom Hemingway (2013)
Jude Law a jeho herecký koncert.. paráda. Ten člověk zraje s každou rolí jako víno.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
dal bych i 5 * kdyby nebylo toho trapnýho konce a supertrapnýho mutanta..