Recenzie (9)
Útek z väzenia (2013)
Tak na tohle sem se opravdu třásl. A stálo to za to!! Těšil sem se na spojení mých oblíbenců Ramba a Guvernéra, kteří se toho chopili všemi deseti i přesto ,že už se jim na jejich tvářích vytváří vrásky, jakožto řeky vymílají svoje koryta. Opravdu akčňák jak má být. Plný překvapení, nápadu , napětí ale i humoru. Scéna šprechtícího Terminátora mě srážela k zemi a závěrečné ASSHOLE mě dostalo do kolen. Přál sem si aby film snad nikdy neskončil. 97%
Surfistka (2011)
Opravdu kvalitní snímek , navíc podle skutečné události což jenom přidává na reálnosti a kvalitě. Opravdu drama , které dokáže diváka dovést až k slzám. Výborné spojení životní tragédie a následné vůle,bojovnosti a chuti do života ,samozřejmě za podpory rodiny a kamarádů. Velice hezké záběry oceán-surfař. 95%
Na život a na smrť (2013)
Dlouho sem uvažoval o 5 hvězdičkách ale těch pádů a pádů na skály , těch kulek co v sobě nesli a přesto bojovali dál , to už bylo snad přeci jen přehnané , i když se jedná o příběh podle skutečné události . Film má ovšem i tak skvělou kvalitu po stránce grafiky, efektů, hereckého obsazení. 85 %
Lásky Don Jona (2013)
Snímek ve kterém mladík ujíždí na pornu a sbalí každou holku v klubu ? Pro mě celkem nudný a bohužel ani krásná Scarlett tento film nezachrání.
Smrtiace medové týždne (2010) (TV film)
Film s opravdu pochmurným dějem, který rozhodně nenadchne. Hodnocení by si asi zasloužila jen Summer(kvůli které sem se na film vůbec podíval) za promenádu v plavkách a její krásné smutné oči.
Turbo (2013)
Opravdu hezký animák , řekl bych nejen pro děti. Já sem se u něj vcelku bavil , musím proto pochválit nádhernou grafiku, efekty a chvílemi zábavné momenty. I když už chvíli po začátku jde přijít na možný závěr filmu,což trošku ubírá na kvalitě, můžu jenom doporučit na příjemně strávený večer. =80%
Sám ve stěně (2009)
Neskutečné co tenhle borec dokáže. Jeho psychiku bych chtěl mít. Jinak velice hezké záběry krajiny, lezce a hudba k neuvěřitelným výstupům, řekl bych, taky vhodná. Na závěr bych jenom dodal : " Wow,wow,wow ! "
Smrtonosná jazda (2011)
Řekl bych spíše průměrný film s dobrým dějem a pro mě neoslnivými.levnými efekty. Dlouho sem uvažoval o i o 4 hvězdách za slušné obsazení krásnou Amber a mého oblíbence Cage. Chvílemi slušné hlášky ale zklamání z filmu je znát.
Muž, který sázel stromy (1987)
Velice krásná a dokonale odvedená práce . Úžasný animáček s poetickým jádrem. Když bylo ve filmu řečeno : " Anebo to už nepovažoval za potřebné," okamžitě se mi vybavily slova : "Pouze činy dělají člověka." ...a je to tak. Zaslouženě plný počet hvězd.