Recenzie (11)
Čo keby...? - Čo keby... zombíci?! (2021) (epizóda)
Tak to mě Brutálně nesedlo
Stánek s polibky 3 (2021)
Bylo to fakt strašný
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Sorry Marvel ,ale musím dát 5 hvězd za ty dokonalé postavy .
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
hush hush to bylo good😀
Vaiana: Legenda o oceáne (2016)
Animák který se řadí u mě mezi top 10 animáků
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
bylo to moc zdlouhavé marvel je lepší už se těší na captain america ciwil war
Herkules (2014)
fak slabej
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
sice bylo drsní ale umřeli 3 trpaslíci
Strážcovia Galaxie (2014)
To bylo vtipný
Labyrint: Útek (2014)
To bylo hustý, jak tam utíkali z labyrintu.