Recenzie (1 776)
Cela 211 (2009)
Tohle je jeden z prvních vůbec španělsky mluvících filmů pro mne. Nejlépe uděláte, pokud si nic nebudete číst a rovnou se na to mrknete. Dostanete fakt dost nevšední příběh z vězeňského prostředí, který zobrazuje i určité lidské stránky, čeho lidi jsou schopni a kam až jsou schopni i svou chybou zajít a co to může způsobit. Geniální, opravdu.
Bumblebee (2018)
Tak spin off žluťáska se celkem povedl. Já vím, že film se potýká s velkou kritikou, ale prostě já autoboty žeru. Ale určitě bych si dokázal představit jiného autobota než žluťáka, ale tak proč ne, aspoň jsme se zase dozvěděli něco nového. Fajn žánrovka, ale určitě od Míši by to bylo daleko jiný.
Bridget Jonesová: S rozumom v koncoch (2004)
Člověk chce své polovičce udělat radost a tak se občas dostane k takovým filmům. Ale že na to musí koukat až do konce, to je prostě úmorný. Ne tohle fakt nechci, já jsem fanda sérií, ale ne těchto.
Božský Bruce (2003)
Ale jo, tento námět není zas tak hrozný. A kdo jiný by byl lepší bůh než Jim. A že to zvládl na výbornou, o tom žádná. Ale zase jen po herecký stránce, film už to trochu spackal. Ale zase jsou tu dobrý momentky, které pobaví. Určitě bych to neřadil mezi ty hloupé komedie, ale takové které se na jedno podívání dají.
Osamelý zabijak (2007)
Statham a Jet konečně proti sobě. Dycky jsem si to přál, ale úplně jinak než tady. Tohle ne. Hnus velebnosti.
Bláznivá olympiáda (2005)
Knoxville mne nebaví, to jak předvádí postiženého mne prostě ani trochu nebavilo a přišlo mi to jako vždy divný. Ten americkej humor někdy nepochopím prostě.
Neprijatý? Fpoho! (2006)
Haha tohle je dobrá vzpomínka na mé středoškolní léta. Poprvé, když jsem to viděl tak jsem byl z toho paf. Teď už člověk trochu vychladne, ale nemůžu se ubránit dojmu, že vymyslet fake vejšku je bezva téma, které je nevídané a ještě jsem takový podání neviděl. Je to fajn, hlavně pokud jste na výšce nebo na jakékoli škole, pusťte si to, má to pak daleko lepší atmosféru.
Bean 2: Vzrušující kousky pana Beana (1996) (video kompilácia)
Tady prostě není o čem, to musíte vidět aby jste pochopili to hodnocení. Tak šup do toho a neotálet.
Batman: Útok na Arkham (2014)
Kreslená adaptace na Suicide Squad. Joker je prostě best, v jakékoli formě. I když ho nedabuje Mark, pořád to stojí za to.
Autá (2006)
Skvělý odpočinkový animák s naprosto parádními bouráky. Blesk Mcqueen je borec.