Obľúbené seriály (10)
Futurama (1999)
Priatelia (1994)
Noir (2001)
24 (2001)
Akty X (1993)
Firefly (2002)
Elfen Lied (2004)
Jackass - naprostí šílenci (2000)
Co k tomu říct.Je to stupidní,ale svinsky chytlavé.Neštěstí druhých zaručeně rozesměje.A navíc ty kraviny co si občas vymyslí to je bomba.