Recenzie (29)
Na pokraji slávy (2000)
Na tenhle film me nalakalo to ze tam hraje Jason Lee a nakonec se z toho vyklubal jeden z nejlepsich filmu co sem kdy videl,jeste ten samej den sem se na nej musel podivat znova.Povinnost pro vsechy kdo maji radi rockovou muziku,skvele herce a atmosferu 70.let...
Ajťáci (2006) (seriál)
Další skvělý britský sitcom který se kvalitou bez problemu vyrovnavá i takovým peckám jako je Blackadder nebo treba Fawlty Towers akorat je z jineho prostredi.netrpělivě čekám kdy vyjdou další díly.po první šestidílné sérii má vyjít ještě dalších 8 dílů.
Štyri izby (1995)
Ty tri hvezdicky jsou za posledni dva pribehy a za ksichty Tima Rotha.kdyby takove byli i ty dva prvni pribehy, klidne bych tomu dal i pet hvezdicek, ale takhle ne..hlavne prvni pribeh je strasnej.porad sem cekal kdy se s nej neco kloudnyho vyklube a ono nic.
Bowling for Columbine (2002)
Film hodne reje do amiku coz se mi libi,ale zajimalo by me co vsechno je z toho filmu pravda a co Moore jenom obratne sestrihal aby to jako pravda pusobilo...
Big Lebowski (1998)
Tenhle film me dost prekvapil-prvnih 20 minut celkem nuda ale pak se to hodne rozjede a po skonceni budete jenom snit o tom abyste meli stejnej zivot jako pohodar Dude..
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Uchylnej film ve kterym pusobi vsechno hrozne smesne takze se u toho clovek hodne nasmeje,nemyslim ze by to bylo jen pro silne zaludky....nasili v tomhle filmu vypada proste srandovne...
Šialený Max (1979)
Udajne postapokalypticky film o kterem kdybych si neprecetl ze je postapokalypticky tak bych si toho ani nevsiml.doporucuji shlednout jen ten co videli druhy a treti dil a chteji znat celou trilogii,prvni dil je rozhodne nejhorsi...
Taxi, taxi (2000)
Celkem nudný film o taxiku a jeho ridici s genialnima ridicskejma schopnostma,napoprvy se to este da s trochou premahani a zivani zkoukout ale napodruhy bych uz to asi nezvlad.
Veľký útek (1963)
Skvely film se skvelou atmosferou a skvelym McQueenem v roli cooler-mana.Prostě super