Recenzie (43)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Obával jsem se, že se mi tento seriál nebude líbit, ale nelíbil se mi, proto: Na světě nejsou nejkrásnější věci, ale okamžiky.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Líbí se mi černoch jako super padouch! 100%
Avatar (2009)
Ti modří lidé jsou strašidelní!
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
Úžasná detektivka!
Comeback (2008) (seriál)
Ten dlouhovlasej je neuvěřitelně trapnej, nezasmál jsem se za celý díl a na další díl už vážně nemám. Za to si nezaslouží ani jenu židovskou hvězdu.
Černá zmije - Černá zmije III (1987) (séria)
Nejvtipnější seriál všech dob!
Derren Brown: The Experiments (2011) (relácia)
Dokonalé Darrene!
Dexter (2006) (seriál)
Dexter je sériový vrah, který v každé sérii zabije aspoň 1 postavu (někdy dokonce i 2).
Dexterova laboratoř (1996) (seriál)
DEXTERova laboratoř :DDDD
Domek z karet (2013) (seriál)
Líbí se mi, jak si ten pán, co sedí na tom křesle, mluví sám se sebou.