Recenzie (32)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Ani jsem nevěděl, že teď frčí germánská mytologie... :)
Dva mrazíci (1954)
Mrazu zdar! :-) Skvělá pohádka a dobrá příručka, jak bojovat se zimou, respektive mrazíky (kterým propůjčil svůj nádherný hlas Vlasta Burian a Jan Werich).
Pohádky o mašinkách (1985) (seriál)
Bezvadný večerníček :)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
První tři série bezva, poté velký propad. Až na Teda, který mě od začátku vadí, jsou ostatní postavy fajn...
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Viděl jsem několik dílů z každé série a vždy jsem se pobavil. Takhle si představuji dobrý seriál, u kterého se člověk zaručeně odreaguje...
Krkonošská rozprávka (1974) (seriál)
Kubo, Anče, Hajnej! Klasika...
Príbehy včelích medvedíkov (1984) (seriál)
Je řada dobrých českých pohádek, ale žádná nemá tak povedenou hudbu jako Včelí Medvídci...
Prometheus (2012)
Vizuálně je film udělaný dobře, ale tím to končí. Postavy divné (někdy se chovají naprosto nelogicky), scénář také nic moc (až tak, že jsem si toho všiml i já). Stejně tak příběh. Škoda...
Kanadská soda (2011) (relácia)
Kanadský humor :) Některé scénky bez náznaku vtipu, jiné naopak skvělé.
O princeznej Jasnenke a lietajúcom ševcovi (1987)
Bezvadná česká pohádka s atmosférou a hradem Bouzov. Sympatické hlavní postavy. Nechápu, jak může mít Jasněnka stejného režiséra jako Kameňák či Babovřesky...