Recenzie (603)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
nuž, ako zľahka braný akčák....v poho....upíri sú pre dnešných filmárov zrejme ako glutamát alebo sójovka......zrejme majú vylepšiť každý žáner, ale tak...
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
je to nezabudnuteľná spomienka na detstvo a Carreyho brutálne gagy......a ešte k tomu zvieratá....kopa zvierat
A.C.O.D: Děti rozvedených (2013)
v očakávaní najhoršieho amerického rodinno-dysfunkčného prúseru musím povedať......fajn, ale nie na zasmiatie a štáb to na koniec pokazil, ked pri titulkoch všetci z rozvedených rodín povedali, akí sú z toho trumatizovaní.....a diváci čo? film vzniká ako pomoc pre diváka či pre tvorcu?! či v amerike má tvorca a jeho katarzia prednosť?
Adela show (2010) (relácia)
niektorí hostia boli veľmi dobrí, iní menej.........aj vtipy prísediacich.......uf.......nie vždy podľa môjho vkusu
Aféry (2010) (seriál)
Ale niektoré prípady sú aj za *****
Ajťáci (2006) (seriál)
na prvý pohľad strašne suchá povrchná blbina.....na druhý fantastický oddych s dobrými vtipmi a postavičkami.....no, ako z počítača....za ohromnú poslednú sériu mám chuť dať ešte jednu *. A aj ju dám.
Akčný park (2018)
Toto je neuveriteľný horiaci smetiak a ja mám chuť na dumpster diving.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
nuda, nuda, tieň Priateľov nezachráni ani Neil, jeho postava je šialená až toxická, to je v sitkome prešľap, nuda......nechápem, čo na tom moja generácia vidí
Ako svet prichádza o básnikov (1982)
na soc pomery dobré
Ako ukradnúť Venušu (1966)
Kompletne elegantné, až sa na to nedalo sústrediť. Len Peter a Audrey boli neopomenuteľní.