Obľúbené filmy (10)
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Knihu som nečítala a ani sa nechystám - akosi ma to neláka, no toto filmové spracovanie ma jednoducho dostalo. Perfektne spracovaný film, so zaujímavými postavami a skvelým koncom.
Na vlásku (2010)
Ako dieťa som sa dostala k poviedke o princeznej, zavretej vo veži, s vlasmi tak dlhými, že po nich jej princ mohol šplhať za ňou hore, ale nikdy som žiadnu filmovú, či animovanú verziu (ak vôbec sú) nevidela. Keď som sa dostala k tejto rozprávke, bola som v pomykove - nemám totiž rada rozprávky, v ktorých sa spieva - to fakt nie! Ale vizuálna stránka príbehu a celkovo celý príbeh - aj keď je to riadne predvídateľné klišé, ktoré nám bolo ponúknuté už v mnoho podobách - ma tak odrovnali, že som pri obrazovke zostala a neľutujem. Nádherné, podarené a milé! Čo viac si želať?
Šiesty zmysel (1999)
Ten koniec zaťal do živého - brilantne premyslené, s úžasným dejom. Ten pocit, ktorý vo mne tento film zanechal odoznieval ešte dlho po tom, čo sa na obrazovke zjavili záverečné titulky.
Legendárna partia (2012)
Neviem čím to je - táto rozprávka neoplýva ničím, čo by sme už nevideli inde - ale ten príbeh sa mi dostal pod kožu. Už veľmi dávno ma nič tak nenadchlo.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Prečo aj ja nemám kamaráta ako je Red? Otázka, ktorá mi behala počas sledovania po rozume. A odteraz, keď mi niekto položí otázku, ktorý film je môj najobľúbenejší, jednoznačne bude moja odpoveď znieť: "Vykúpenie z väznice Shawshank." Na konci filmu som doslova onemela a odniesli to tri balíky vreckoviek. Toto je jednoznačne film, ktorý má atmosféru, príbeh, postavy so silným charakterom a krásny, prekvapivý a dokonalý záver. Odporúčam naozaj každému.
Zelená míľa (1999)
M.C. Duncan, Darabont a King = dokonalá kombinácia. Väzenská dráma, ktorá Vás chytí za srdce a prinúti Vás zamyslieť sa nad útrapami života. Nejednu moju slzu si tento film vybral a ešte dlho po vzhliadnutí vo mne doznievali všetky tie sakramentsky (ne)príjemné pocity. A čo ma trápilo najviac bolo: "prečo len ten John musel takto skončiť?" Film, na ktorý naozaj nikdy nezabudnem.
Malá princezná (1995)
Neobyčajný film, s neobyčajnými postavami a neobyčajným čarom.
Anjeli a démoni (2009)
Knihu som čítala a bola som nadšená. Film je jej slabším odvarom, no je o dosť lepšie spracovaný ako Da Vinciho kód. 95%
Na vine sú hviezdy (2014)
"Bolesť si treba vytrpieť!" Už kniha ma očarila a spustila vo mne vlny emócií, nevedela som, či sa skôr smiať alebo plakať. Som veľmi rada, že film naplnil moje očakávania.
Kráska a zviera (2017)
Doslova kúzelný zážitok. Emma sa narodila pre to, aby si zahrala Belle, efekty boli doslova úchvatné a vôbec mi pri sledovaní nevadilo, že som túto rozprávku videla už minimálne stokrát a v piatich rôznych podobách. Kráska a Zviera u mňa prekonali dokonca aj Popolušku.