Posledné recenzie (24)
Siedma pečať (1957)
Zas jeden z filmu, ktery na me silne zapusobil a pritom si nedokazu odpovedet cim a jak. Skvely film .
The Crazies (2010)
Vždyť to bylo úplně hloupé. Scénář idiotský. Filmu chyběla jakákoliv atmosféra. Já se neskutečně nudil...
Blood Night (2009)
Tenle žánr mě fakt nebaví, ale jednou za čas mam náladu na vyvražďovačku. Bohužel většinou po shlednutí lituju. Tak jako teď . Je to furt to stejné dokola. Herci mi byli totalně nesympatičtí, tak jsem se jen těšil až začnou umírat. Ale jedno plus, které mě aspoň rozesmálo: fakt sranda pohled na drobnou holčinu s krumpáčem, před kterou utíkají čtyři borci a dvě holky.