Recenzie (159)
Miesto zločinu Ostrava - Krásne svetlo (2020) (epizóda)
Zklamání! Nudné, táhle, plné nelogičností, stupidit a nesmyslů. Místy příšerné dialogy - do běžné mluvy pokusy o násilné zakomponování ostravštiny. Nechápu, proč to nemohlo být, jako v Detektivech od nejsvětější trojice (postavy mluvily "normálně" a uvěřitelně, přestože byly z Olomouce). Navíc, jinak charismatický Majer zde s tím příšerným fotrofským kňourem vypadá, jako nějakej pantáta z vejminku. O extrémně nesympatických Pavle Beretové a Štěpánu Kozubovi raději ani psát nebudu.
To se ví (2019) (relácia)
Tady se krásně odkopávají ti pětihvězdičkoví "hodnotiči", kteří tu díla nehodnotí dle skutečné kvality, ale zásadně podle toho, jak správně je pořad politicky uvědomělý... To se ví jsem si pustil ze záznamu a fakt jsem tedy koukal. Jak už psala (myslím Mirka), připadal jsem si, že sleduju nepovedený zábavně-osvětově-politický výblept ČST někdy z 80. let. Chjo, já tohle prostě NECHCI platit!!!
Český vesmír (2019) (seriál)
Stačí, aby tam byla zmíněna jména, jako Benešová, Babiš, Klaus, Klaus ml., vlastenci... prostě všichni současní třídní nepřátelé :-D a ejhle, tahle sračka má 71%? Neskutečný! :-D :-D :-D Koukám, že některým lidem dneska už stačí fakt docela málo :-P Doufám, že Míru pozvou i na další letenskou demošku, docela by tam zapad ;-)
Čertoviny (2017)
Po delší době opět příjemná, oddychová, výpravná pohádka, s krásnou krajinou a solidními hereckými výkony (Dobrý, Navrátil). Absolutně nechápu ty komentáře zde, kteří kritizují v podstatě jen proto, že to natočil Troška. To už je skoro, jako u politiky... Ach jo.
MOST! - Episode 8 (2019) (epizóda)
Nejslabší díl :-( Přišlo mi, že Hofman chvílemi vypadával z role. Několikrát mluvil spisovně, což mi rvalo uši. Škoda.
Prvý človek (2018)
Ach jo, zklamání. Psychologické drama, navíc šíleně utahané. Ale po technické stránce velmi solidně udělané. Škoda jen, že záběrů z vesmíru a Měsíce je tam naprosté minimum :-(
Pouť - Marináda (2018) (epizóda)
Tenhle naprosto nekompatibilně zpracovanej mix žánrů teda působí fakt dost zvláštně. Škoda.
Chata na predaj (2018)
Jedna hvězda za exteriéry. Jinak v podstatě nuda. Komedie to není ani omylem.
Profesor T. - Osudová chyba (2018) (epizóda)
Naprosto nesympatičtí herci (vyšetřovatelé) s infantilním chováním, hloupé zápletky... Profesor T občas projevuje až moc silné emoce... Škoda, velký potenciál a Nova ho takhle zničila.
Lynč - Vítejte v Buchnově (2018) (epizóda)
Neuvěřitelná, trapná, politicko-korektní slátanina! Další vyhozené peníze koncesionářů... Studentíci se tedy moc nepředvedli. Ach jo :-/