Recenzie (575)
Roger Waters: The Wall (2014)
"Mother, do I have to trust the goverment?" Najlepší záznam koncertu, aký som kedy videl.
Generation Kill (2008) (seriál)
Hlava XXII z druhej vojny v Iraku. Americké, vygumované a zelené mozgy v plnej nahote. Dnes, s odstupom času už musí byť úplne každému jasné, že celé to pôsobenie Američanov v Iraku bol jeden veľký FAIL.
Dedinský sen (1984) (TV film)
Krátkometrážny film z obdobia, keď RND malo "mančaft", vďaka ktorému divadlo získalo svoje neskoršie renomé, slávu a popularitu.
Renesancia (2006)
3.5*
Jednotka zabijakov (2019)
Musím sa na začiatok priznať, že nie som fanúšikom USA, ale ani Islámistov, preto dokážem udalosti vo filme zhodnotiť naozaj nezaujato, lebo nenadržujem ani jednej strane. Tento film podľa skutočnej udalosti sa nám snaží ukázať, aká môže byť skutočná vojna zvrátená a čo dokáže urobiť s psychikou mladého človeka. Realita je možno nudnejšia ako misia z Call Of Duty, ale narozdiel od hier máte iba jediný život. Preto som ochotný filmu odpustiť aj niekoľko nedostatkov. Otázkou je len to, koľko takýchto zločinov ostalo nepotrestaných. Podľa mňa je toto iba vrcholčekom ľadovca.
Píseň lásky (2022)
LÁSKA NEEXISTUJE! Ešteže existuje tá "čarovná" hudba... 3.5*
Linoleum (2022)
Jeden z lepších filmov, ktorý som tento rok videl. Rozhodne to nie je pre každého a určite nie pre milovníkov Marveloviek a podobných sračiek. 4*
Muž menom Otto (2022)
ŽIVOT JE TAK KRÁTKY A TAK SKURVENÝ... Knihu som nečítal a švédsky film z roku 2015 som nevidel, preto neviem, čo v tomto filme je pôvodom zo Švédska a čo z USA. 3.5* si to naozaj zaslúži.
Prázdniny v Ríme (1953)
Pôvodne som dal len 3*, ale keď som sa opäť znovu pozrel na rok vzniku tohoto filmu a zamyslel sa, tak som dal 4*. Na 50té roky je to naozaj dosť odvážny film.
Posledný skaut (1991)
Nadhodnotený podpriemerný akčňák. ...násť mi už bolo veľmi dávno, preto má tento film môže osloviť len máločím.