Obľúbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Tri farby: Červená (1994)
Imaginárne lásky (2010)
Harold a Maude (1971)
Zkráceně řečeno: neuvěřitelné, bláznivé, krásné, bizarní, surrealistické, morbidní, odvážné a ryzí. Tyto slova mě napadají, když si pustím Harold and Maud. Film, který mi byl doporučen, a který se během pár úvodních scén vyšplhal do mojí top ten. Originálnější filmové dílo jsem zatím neviděla...