Recenzie (163)
Vekslák (1994)
sociální drama o debilech
Ľadová smrť (2006)
Nesmysl hned na úvod: 1 z 5 snowboardistů si zlomí na kopci nohu. Pokud na místě není tel. signál (samozřejmě), normálně by DVA pokračovali dolů zavolat pomoc a bylo by po problému. Ne, radši se vlámou do baráku co najdou opodál a 2. den za sněhový vánice vyšlou JEDNOHO. To jako vážně...?
Vraždy vo Wolf Creek 2 (2013)
Kdyby to bylo podle skutečné události, fungovaly by tam přírodní zákony a občas by tam aspoň někdo přemejšlel.
More lásky (1989)
z učebnice Jak nemá pracovat policejní vyšetřovatel
Evolúcia (2001)
Zoufale nevtipná slátanina plná nesmyslů a klišé. Dokoukal jsem to jen kvůli zvrácené zvědavosti, ale bylo to teda utrpení. Srovnatelné se Žraločím tornádem.
Závrať (2009)
Ta parta pitomců šla tomu svýmu štěstíčku holt naproti.
Bez východiska (2022)
Scénáristé udělali tolik zvratů, až z toho vytvořili úplný zvratek. Přitom 3/4 filmu vypadalo na 3*, ale v závěru se nakupilo tolik nesmyslů, že ho to totálně pohřbilo.
Klient (1994)
Blbej kluk a blbá advokátka maří práci FBI a soudu. Tam jsou ale také všichni neschopní, takže je nedokážou např. přesvědčit, že jde klukovi o kejhák. Už jsem fandil mafiánům, ať spratka konečně sejmou, jenže to je taky sbírka retardů, takže nakonec všechno dobře dopadne a socky z karavanu si v katalogu vyberou super haus a jdou žít svůj vysněný život za státní prachy v ochraně svědků.
Lovci gangstrov (2013)
Parta otřesných amatérů, kteří si myslí, že jsou neviditelní, jdou po otřesně přehrávajícím mafiánovi. Nakonec vyhrají, protože mají z prdele kliku a kolem sebe silové pole, které odpuzuje kulky.
Purpurové rieky 2 (2004)
Těžko mluvit o 2. dílu, protože s Purpurovými řekami má film společného akorát kom. Niemanse, takže se to prostě mohlo jmenovat Andělé apokalypsy. Ale to by holt tolik nevyrejžovalo.