Obľúbené seriály (9)
Hra o trůny (2011)
Nejlepší seriál, který jsem kdy viděla.
Černé zrcadlo (2011)
Príbeh služobníčky (2017)
Teória veľkého tresku (2007)
Sherlock (2010)
Stranger Things (2016)
Vážení, tohle je pecka. Má to grády, má to příběh, má to všechno. Jsem nadšená a nemůžu než vřele doporučit.