Posledné recenzie (20)
Cez čiaru (2022)
Strašná nuda o 10 dementech, kteří si spolu zajedou na prázdniny a chovají se jako totální kreténi. Postavy nemají žádný charakter kromě toho, že jsou neuvěřitelní kokoti. Většina postav je úplně zbytečná, a časem se přidáváji ještě další 3 idioti a jejich buchty, všichni ale bez nějakého důvodu a na děj nemají nejmenší vliv. Když ani 10 pér hojně rozzesetých během stopáže filmu nepomůže, aby to nebylo hrozné utrpení, tak už nevím co. (pro Azorose - jsem gay a silný introvert, představa takovéto akce je pro mě úplně nemyslitelná. Chování postav nedovedu uvěřit!)
Kukačky (2021) (seriál)
Přesně o 12 dílů a 46 postav víc než by bylo třeba. Něco jako Vražda v Orient Expressu, kdy byl v místnosti s miminama každej a jednou je vyměnil, až se jich tam vystřídal dostatečný lichý počet.
Pomaľované vtáča (2019)
Tak po šíleném humbuku vlastně zklamání. Po druhé kapitole je vzorec jasný a neměnný až do konce a ledovcové tempo tomu vůbec nepomáhá. Bez chuti a bez zápachu, bez emocí.