Recenzie (183)
Adolf Eichmann (2007)
Dvě a půl hvězdy... Zbytečné scény z rodinného života inspektora zabíjely film...Raději měli víc scén dát z SS doby Eichmanna
Aljaška v plameňoch (1994)
Tento film mel skoncit jako hlavni padouch na konci filmu...pasaz mezi eskymaky totalne nudici a nezajimava,podarilo se me usnout..Aspon ze na konci je to celkem slusna akce s par dobrymi fighty,inak bych byl prisnejsi..
Annabelle 2: Stvorenie zla (2017)
Wooow...O mnoho lepsi nez jednicka,vice atmosfericke,strasidelne,kazda postava mela svuj prostor..Film prijemne prekvapil :)
Bláznivá jazda (2011)
ja se u toho skvele bavil :)
Bulšit (2001)
Ja se u tohoto filmu neskutecne bavil,skvele straveny vecer...zdejsi hodnoceni nechapu.. Davam plnou palbu a nasrat :D Nejvetsi kapr pro me byl ten tatik pomateny z valky ve Vietnamu :D
Bunker smrti (2008)
me se to libilo :))dival jsem se na to v noci a nejaky momentky stalo za to :)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Bohuzel jsem podle hodnoceni a komentaru cekal neco vice..film se tahnul,vetsi akce byla az na konci,tri hvezdy za oba hlavni herce,zahrali to skvele :)
Čas pomsty (1993)
Kur*a tohle byla klasika jak hrom na VHSkach v 90 letech..a Dolph na vrcholu !!
Čata (1986)
Film jsem prvně viděl s originalním zněním s titulky a zaujal mě tak,že při závěrečném pochopení života Chrise Taylora odlétavajícího helikoptérou ze závěrečné vřavy,že jsem se rozbrečel a dlouho jsem nemohl na tento film zapomenout,tak jsem si ho musel koupit v originálním DVD a jsem rád že tento skvost mám doma... Jelikož jsem fanda válečných filmů a hlavně filmů z Vietnamské éry,tak tento skvost navždy zůstane u mě na prvním místě z této tématiky.Oscarový film jak se patří a co se týče hudby,tak ta má na tomto filmu velký podíl a herci předvádějí hereckou gigantickou show,hlavně Charlie Sheen,Willem Dafoe a Tom Berenger,ale můžu zmínit i Kevina Dillona,Johna C. McGinleyho a Marka Moseho. Zajímavé scény: je jich ve filmu hodně,ale nejsilnější scéna je určitě vyčištění vesnice,smrt Eliase a závěrečný přepad a jak jsem zmínil,tak závěrečný prolog Taylora...
Čeľuste (1975)
Tady není co řešit,kvalitní ač už legendární dílo od Spielberga,ale pořád to má grády,napětí,hudba k tomu dodává velký plus,herecké výkony výborné,nemůžu jinak než za 5.. Vzpomínám si,když mi známý vyprávěl,jaký to byl trhák v kinech v 70 letech,že někteří už odcházeli v půli filmu z kina ven :))