Obľúbené filmy (10)
Polnoc v Paríži (2011)
Nedotknuteľní (2011)
Jedním slovem.... vynikající!!!
Niekto to rád horúce (1959)
Tenhle film můžu vidět denně a to především díky naprosto dokonalému dabingu pánů Brabce a Cupáka, kerý tomuto skvělému dílku výrazně přidává na kvalitě!
Lepšie neskoro ako nikdy (2003)
Podivné dedičstvo (1972)
Samotár (1987)
Trainspotting (1996)
Denník Bridget Jonesovej (2001)
Vážný vztah s lahví vína..? O tom jistě ví své každý singl. Kniha je skvělá, můžeš ji otevřít na kterékoliv straně a zaručeně pobaví a filmové zpracování nezklame.. Navíc je milé zjištění, že se líbíi i některým mužům!