Obľúbené seriály (10)
Nezvestní (2004)
Hviezdna loď Galactica (2004)
1.série - 90%, 2.série - 90%, 3.série - 90%, první půlka 4.série až na výjimky skoro za kilo a já konečně zaokrouhluji nahoru, protože mi BSG přirostla k srdci jako málokterý jiný seriál. Už ať je leden.
M.A.S.H. (1972)
Akty X (1993)
Simpsonovci (1989)
Tom a Jerry (1940)
Dexter (2006)
Lost je sice Lost, ale Dexter mu po první sérii začíná solidně funět na záda. Uvdíme o čem bude ta druhá, první zatím za jasný kilo. Poslední tři díly jsem skoro nedýchal a při přepínání posledního jsem se cestou přerazil o židli. Ano, i takhle se dá do něčeho zažrat. Paráda, která minimálně ve svym žánru nemá a zřejmě ani nebude mít konkurenci. Btw, až na ty vraždy na ten svět koukám až podezřele podobně jako hlavní postava. Takže bacha, třeba mě jednou taky něco nastartuje. :-)