Posledné recenzie (13)
Suzume (2022)
Šinkai si nadále drží svou kvalitu. Vizuálně mi dílo přijde ještě o něco lepší, než předchozí kousky, opět spousta záběrů z každodenního života (příprava jídla - mňam). Hudba od Radwimps je už osvědčená kombonace a zde se s titulní písní opět předvedla. Dějově už mi to ale přijde slabší. Tento film nepřináší nic moc nového od Kimi ni nawa nebo Weathering with you. Tak snad příště.
1883 (2021) (seriál)
Dokoukal jsem Yellowstone a byl jsem velmi smutný, že to končí. Omyl, nekončí! Tenhle prequel se povedl a otevírá novou kapitolu rodu Duttonů, tentokrát úplně od začátku. Drsné zobrazení kolonizování západu je zde vyobrazeno bez krupolí. Určitě na stejné úrovni jako původní seriál.
Lady a Tramp (2019)
Tady je to opravdu přestřel. Vidět mluvící či dokonce zpívající psy nevyvolá dobré dojmy ani u největších milovníků psího plemene. Vcelku zbytečný remake. Tři hvězdy dávám za původní motiv, který je prostě pořád dobrý.