Recenzie (136)
Motýľ: Útek z väzenia (2017)
Opravdu překvapení.Kvalitní remake i když trošku v jinném kabátu.Oba hlavní protagonisté mě bavili ale ještě mnohem víc Roland Moller u kterého to není žádné objevení Ameriky,snad dostane i větší příležitosti.Malá výtka jen k lokaci,Jadran(i když ho miluju) opravdu nepřipomíná Francouzkou Guayanu,šedé nebe i stromy nebo obláskové pláže by jsme tam zřejmě nenašli!
Sobibor (2018)
Petr Nárožný prohlásí v seriálu Hospoda větu která mě hned napadla když film skončil "Hergot,tady je dnes prázdno,jako kdyby jsme tu promítali ruský filmy nebo co".Tak blbě uchopit film s tak vážným ale zároveń vděčným tématem je neprofesionální lajdáctví!
V pasti (2018)
Sandra samozřejmě supr,napínavé,filmařsky precizní ale na nejdůležitější otázku jsme nikdo odpověd nedostali a to celý film poslalo šupem do průměru.V tomto ohledu za mě obrovské zklamání.
Učiteľka (2016)
Trošku mi to místy připomínalo 12 rozhněvaných můžu a musím říct že jsem byl mile překvapen.To normalizační stigma které vyzařovalo ze všech herců mě bavilo a zároveń děsilo.
Prvý človek (2018)
Jako nadšenec do kosmonautiky tohle fakt beru.Chladné,precizní po technické stránce...stejně jako Armstrong sám.Scéna přistání mě doslova dostala!
Okupace (2015) (seriál)
Fikce?Možná ale historické zkušenosti i žhavá současnost naznačuje že Ivani jsou schopni salámovou taktikou(plátek po plátku) naskočit na tanky a udělat v čem jsou nejlepší...okupovat!Ukrajina by mohla vyprávět!Skandinávie opět prokazuje filmový i seriálový nadprůměr...
Červená volavka (2018)
Špionážní dramaťák plný napětí který uteče jako voda a vtáhne vás do děje i když celkový dojem je spíš komorní,což vůbec nevadilo.Podobných filmů je jako máku ale tenhle je opravdu nadprůměr a to i ve všech směrech díky J.Lawrence
Metanol (2018) (TV film)
Dobrá práce,smekám před autory!Takhle má vypadat kvalitní Tv film,těším se na dvojku!
Stratili sme Stalina (2017)
Udělat z tohoto tématu černou komedii je brilatní ale trochu uchylný nápad a mě se líbil!Nemůžu se z toho vzpamatovat :D
Na doraz (2017)
Napínavé jako struna!Halle Berry alias Liam Neeson v sukních,jen na místo Albánců jsou záporáci američtí burani!Nebýt lehce dementního konce dal bych i 4*!