Recenzie (152)
Velvet Buzzsaw (2019)
Nudné a fascinující zároveň.
Jednotky vesmírného nasazení (2020) (seriál)
Romanticko komediální skoro sci-fi. Šup jsem s druhou sérií.
Odrazu sme rodina (2018)
Hodně velké překvapení.
Bitva o vesmír (2016)
Dost odvážná kritika NASA.
Žiť po svojom (2005)
Stejný příběh jako Bezpečný přístav, jen v jiném prostředí. J.Lo jako rušivý element dostala málo prostoru takže to filmu neuškodilo. 95%
Jack stavia dom (2018)
Jedna hvězda za lednici plnou mrtvol.
Jurassic Games (2018)
Béčková zábavná komedie.
Aquaman (2018)
Hancock mořského království.
Útok z hlbín 2 (2018)
To stejný co jednička s přidanou hodnotou koziček, ňader a dalších výplní praskajících podprsenek.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Ještě tam chyběl superman a porno párty byla kompletní. Moc klaďasů a jeden záporák.