Recenzie (17)
Wentworth (2013) (seriál)
Jako ten soundtrack?? <3
The Work (2017)
Skupinová terapie ve věznici s maximální ostrahou Kombinovaná terapie mužů "zevnitř" a "zvenku". Propouštění a odpouštění emocí, setkání s vnitřními dětmi, pojmenování traumat, uvědomění si svých zranění....Hmmm...
Derek (2013) (seriál)
Není lepšího seriálu...The Best...
Predĺžený víkend (2013)
Absolutně nerozumím tak vysokému procentu u tohoto filmu..Scénář je jedním z nejtragičtějších počinů, co jsem v poslední době měla možnost hodnotit...Katastrofa...
Když Nietzsche plakal (2007)
Ta jedna star je za předlohu, která je úchvatná..Filmové zpracování mělo potenciál...Bohužel nevyužitý..
Nórske drevo (2010)
Chudák Murakami...:(
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
No, přátelé, tak toto je skutečně propadák..Upřímně řečeno, naprosto nerozumím takto vysokému hodnocení..Celý film je jedno velké americké kýčovité prázdno...Čemu se to ten Sean propůjčil? :)
Paríž, milujem ťa (2006)
Pestrá paleta hlubokých vhledů do mnoha podob Lásky, do toho překrásná Paříž, kvalitní herecké výkony...Prostě paráda..
Búrlivé výšiny (1992)
Tak toto je skutečně největší překvapení poslední doby - žel velmi nepříjemné...Stručné zhodnocení - naprosto nesmyslné jednání hlavních postav, bídný herecký výkon, zkrácená verze diváka totálně mate místo aby si toto dílo Bronteové řádně prožil...Hvězdičku dávám za hudbu - to je snad jediné, co mne na celé této slátanině zaujalo...:(
Bláznivý (2001)
Tak tento film se vydařil...Prostředí psychiatrické kliniky bylo vykresleno poměrně slušně, herecký výkon všech účastných byl velice autentický a hlavně - ty výrazy v očích - to bylo nejvíc....