Recenzie (241)
Šógun (2024) (seriál)
Seriál roku
Sleeping Dogs (2024)
Koukatelné,pomalé krimi drama, ovšem určitě líp si pustit tématicky podobné a kvalitativně podstatně lepší Memento z r. 2000.Tady to táhne jako vždy skvělý Russell Crowe, jinak je cast podprůměr.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Nudné i na dlouhou polární noc. Akorát to kazí značku True Detective...
Čas - Série 2 (2023) (séria)
Pořád velmi hutné drama. Trochu neuvěřitelné se mi zdá doživotí Abi vzhledem k okolnostem. A příběh Orly je trochu neukončený.
Prianie (2023)
Takový televizní animák pro deštivé odpoledne.
Temný prípad - Part 4 (2024) (epizóda)
To je tak, když máš děj na 90 minutový thriller a děláš z toho 6 hodin seriálu. Bohužel, když ani u 4.dílu nevíš,proč se ty postavy chovají divně, je těžké to sledovat s nějakým uspokojením, pokud člověk není milovníkem cool temných random záběrů.
Berlín (2023) (seriál)
Trochu málo loupeže,trochu moc mýdlové opery, trochu moc bláznivé komedie, hlavně bylo vidět, že loupež neplánoval Profesor. Vizuální stylizace bila do očí a nesloužila příběhu. Proti La Casa i horší hudební doprovod, ciao bella!!
Snivokraj (2022)
Dobře šlapající dětské fantasy s krásnou výpravou a triky a pohromadě držícím příběhem.
Priscilla (2023)
Coppola potvrdila,že režii umí(jako jedna z mála režisérek). Škoda toho skoro 2metrového Elvise. Zajímavé, že to je vlastně o vlastní rodině vzhledem k manželství Lisy a Nicholase Cage.
May December (2023)
Divný film s podivnou hudbou