Recenzie (144)
V utajení (2017)
Veľmi dobrý začiatok, pomaly vás to námotá do príbehu a keď čakáte rozuzlenie jak hrom, tak príde pražské vyvrcholenie kudlou.
13 (2010)
To nie je film ktorý si pozriete dxa a viac krát iba raz a dosť .
Sváko Ragan (1976) (TV film)
Výborné. .
Rodinná lúpež (2017)
Reno ? To asi nie . Komédia to asi nie. Dobrý film to asi nie : hlboko podpriemerné.
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
A v téjto dvojke : Kdeže sa stratil film? Niekde začiatkom filmu jednoducho zmizol a až do konca som ho nevidel . Pri druhom pokračovaní som očakával skôr paródiu na jednotku.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Podpriemerné, kde sa stratil dej ! Ako keď máte poskladať 500 dielne puzzle a máte iba 450 dielikov.
Forrest Gump (1994)
Najviac najlepší film.
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Veľká škoda že to nenatočili francúzi. Viem si tam predstaviť Jean Rená miesto Alana a v réžii F. Vebera .
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Neznášam Dwayna . Ale v tomto filme mi vôbec nevadí. Čistá pohodovka pre celú familiu,od dedka až po vnuka . Odporúčam Mne osobne sa jednotka páčila viac, ale dvojka bola veľmi milé prekvapenie. Úžasný nápad prepojiť dej do PC hry . Hneď ako rozbehne dej filmu tak vás to pohltí a vezietr sa na vlne až do konca . Ak sa dokážete povzniesť nad cieľovú skupinu divákov tak sa zabavíte aj na fórukoch pre mladšiu generáciu . Nauzaj podľa mňa jeden z naj filmov roku 2017.
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Akčné ale slabé . Kamera stojí za hovno dialógy si vymyslela moja babka a preklad do slovenčiny robil môj dedko . Bieda. Štýl spracovania mi pripomína venezuelsku telenovelu .😀