Recenzie (103)
Bod obnovy (2023)
Přiznaná kopírka a inspirace od větších bratříčků a sestřiček (viděl jsem tam Blade Runner, Ghost in The Shell aj.), no a co? Na české poměry skvělý počin a je až sci-fi, že to vzniklo a relativně dobře to funguje.
Expendables 4 (2023)
Wow! To byla hrůza :-( Příběh předvídatelný a céčkový. Akce nepřehledná CGI břečka. Nesympatická Megan a až nedůstojný Dolph, zbytek party nestojí za řeč, kromě Jasona, který si asi vytáhl nejkratší sirku a musel to oddřít skoro celé sám. Prosím už dost! Jedna za film, druhá za Iku a Tonyho.
Princezná z mlyna (1994)
Teď jsem koukal poprvé s dcerkou, abych ji zabavil při nemoci. Je to plné nesmyslů, blbosti a strašně uječené... Ale jako malý slušný hoch, jsem tu pohádku měl hrozně rád. Jako otec za 2* a jako prcek za 4*
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Film průměr a Michelle opět nesnesitelná :-)
Docent - Rozhodnutie (2023) (epizóda)
Metodický docent je tu za amatera? Během hodiny zapomněl vše, co učil a vyznával. Spousta chyb a preslapu. 1* za finále a druhá za pásku pro Fousovou :-D
Docent - Presso s mliekom (2023) (epizóda)
Kdyby série skončila po druhém díle, dost diváků by to vzalo jako spravedlnost :-) Je to ok, ale spoustu vítek zde v komentářích naprosto chápu... Ramba je otřesná, jak tu trefně někdo pojmenoval dvojčata - "Laurel a Hardy" nejsou moc uveritelni a Trojana to moc nebaví.
Black Adam (2022)
4 z Tanku a Adam … z těch 4 dva úplně zbyteční, jak pro příběh, tak pro boj nebo scény kolem. A podobnost s X-men je čisté náhodná :-D Dwayne se snaží, ale DC to proste neumí. Všechny mouchy viz. ostatní komentáře … 2,4*
Nie, nie (2022)
Pár dobrých nápadů, scén či záběrů slepených do ne moc funkčního celku.
Thor: Láska a hrom (2022)
PECKA! ... by to byla, kdyby to natočil někdo jiný :-( Taika do 1/3 filmu natlacil balast, bláboly a zesměšnil co šlo. Možnost natočit kulervoucí bitky Gorra s bohy apod. zcela ignoroval. Obrovsky promarněna šance a doufám, že Waititi už Marvelovky prasit nebude.
Obi-Wan Kenobi - Časť III (2022) (epizóda)
Od prvního dílu jsem měl podezření, že to psal někdo na drogách a teď se to ukázalo. Námět série asi vypadal dobře, ale jednotlivé scény už dost často kulhaji a je tu spousta WTF momentů o kterých tu všichni píší... škoda :-(