Recenzie (366)
Šest ran do klobouku (1981) (relácia)
K tomu popisu pořadu; tak, zábavný....to nevím :-p
Vlasy (1979)
Po letech jsem se na to kouknul a přidal hvězdičku. Forman, Ondříček... Dokonalé. Opravdu nesnáším muzikály (kromě MoulinRouge), ale tohle je přece jenom něco!
Co ste hasiči (2021) (seriál)
Svět je plnej záhad; kde sebrali prachy na natočení téhle sračky, je jednou z nich.
Show Bennyho Hilla (1969) (seriál)
Bennyho jsem měl radši než Mr.Beana. Tak hlavně asi kvůli těm múzám (polonahým) , kterýma se obklopoval.
Zlodeji bicyklov (1948)
Ten film mi jako dítěti odhalil neskutečné potěšení a rozkoš. Do té doby jsem neznal smažený sýr, kterým se malý Enzo cpe, a já jsem pak ukecal matku a zašli na něj do restaurace... Samozřejmě, že i film samotný je skvělý. Ryzí nepřibarvená filmařina.
Charlieho anjeli (2000)
Je to blbý, ale blbý záměrně. Trochu jako James Bond v dobách, kdy ho hrál Roger Moore -taková parodie na sebe samého. Docela pobavilo, a co naplat; na Drew a Cameron se prostě dobře kouká.
Šatna (2023) (relácia)
Fakt super, kam se tvorba ubírá. Už jen kousek k čekárně těch před (po) kolonoskopii.
Vražda podľa plánu (2002)
Sandru opravdu nemám rád, a to v žádné roli. Tady mě mile překvapila.
Večne populárni (2020) (relácia)
Fakt mi nesedí ten "kouzelník z kasina ve Vegas", kterej tím pořadem provádí.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Méně financí do kultury !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!