Recenzie (331)
Otec (2020)
Minimalistické, ale přitom vyšperkované a tolik expresivní. Echt ve svém žánru.
Síla psa (2021)
Sledování filmu žádný pozitivní efekt nepřináší - mnoho pomalostí, zbytečností podkreslených nepříjemnou hudbou. Něco málo přinese po jeho skončení - pocity doznívají, uznávám, že se na konci vyvrbila zajímavá příběhová pointa.
Moje leto v Provence (2014)
Pobíhali tam občas býci, občas koni. Ale tak já budu mírnější a řeknu, že to byla konina. Inteligentnější komentář ode mě nečekejte.
Nádejná mladá žena (2020)
Zezačátku nejistota, později se to rozhoupalo a vtáhlo pozornost. Neotřelý snímek, který okatě prozrazuje, že ho režírovala žena. Je to něco jiného, než co byste čekali nebo na co jste zvyklí u thrillerů a psychologických dramat. Takovej trochu crossover. Tvůrci si pohráli s doplňky, detaily, s kamerou a tím film vyšperkovali. Za zmínku stojí některé nelogičnosti a nepravděpodobnosti - bystrému neujdou (to jsem asi já), senzacechtiví přehlédnou.
Svetlo medzi oceánmi (2016)
Anglická červená knihovna. Romantické melodrama v nefungujícím, nudícím filmovém zpracování. To byl boj o přežití. V polovině filmu jsem přiznávám se skutečně usnula.
Agora (2009)
Hudba 5 hvězdiček.
Ága (2018)
Krásné. Příběh, kamera, hudba, emoce.
Aguirre, hněv Boží (1972)
Zajímavý, hutný snímek, ale nevyhovovala mi teatrálnost, která visela nad filmem a hereckým projevem. Myšlenka i terén ve filmu jsou wildlife, filmové vyjadřovací prostředky divadelního nebo poetického rázu.
Slušní chlapci (2019)
Přidávám se ke kladným recenzím, na vážkách jsem jen z hlediska překombinování příběhu. 4-5 hvězdiček
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Česká pohádka obvykle nabízí zajímavý, přehledný příběh s moudrostí, kterou si divák nese v srdci ještě dlouho. Americká pohádka je často předimenzovaný popcornový produkt naditý efekty, hyper-akcí a prázdným pozlátkem.