Obľúbené filmy (8)
Zrodenie Planéty opíc (2011)
To bylo skvělé... hrozně jsem u toho brečel. A konec byl úplně perfektní!
Kronika (2012)
Superhrdina (2008)
Volám sa Khan (2010)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Pán Nikto (2009)
Zbav nás zlého (2014)
To byla uplně pecka... jak jsem byl nadšenej ze Sinistera, tak jsem nadšenej i z tohoto... ten chlap prostě umí točit filmy.