Posledné recenzie (4 679)
Dogville (2003)
Kolikrát se člověku poštěstí, aby se po čtyřicítce, přestože sleduje filmy celý život, setkal s něčím absolutně originálním, co do té doby vůbec netušil že existuje. Dogville. Zcela nepřipraven = zcela pohlcen. 80%
Čaro prítomného okamihu (2013)
Miles paří. Milese právě kopla do řiti Brie. Miles sbalí Shailene. Miles se vyspí se Shailene. Miles hledá svého tátu. Miles stále pije. Miles odkopne Shailene. Miles nakonec ... Ten film je prostě narvaný událostmi a navíc je všechny předkládá s naprostou samozřejmostí. Každý jsme si ty léta před vysokou prožili. Většina z nás dělala stejné chyby. Rozhodně zajímavý kousek. 70%
Melancholia (2011)
Už mám od Larse něco málo nakoukáno a třeba Antikrista jsem si ani nedovolil ohodnotit. Jack staví dům se mě docela i dost líbilo. Nymfomanka mě naopak neoslnila. Melancholie mě bohužel nudila. První díl Justine byl ještě zajímavý a vyvrcholil nalitím si čistého vína. Druhý díl Claire se ovšem nepříjemně táhl. Přes plejádu známých herců nemůžu dát více než 40%