Obľúbené filmy (10)
Apocalypto (2006)
Motýlik (1973)
Skvělý filmový počin , o dvou vězních a jejich nekonečném útěku z vězení... Musím dát 5 hvězdiček
96 hodín (2008)
Myslím , že i přes strohý příběh je to jeden z dalších perfektních akčních filmů , kde jste napnutí jak to teda nakonec dopadne ...samozdřejmě , pokud jste neviděli konec, Vám prozrazovat nebudu.....ale asi vás napadne..... Rozhodně skvělý film nejen na nedělní pokoukání...
Tango a Cash (1989)
Nejlepší akční komedie , jakou znám , super hlášky , vynikající obsazení ... musím říci , že je to ta nejlepší akční komedie jakou jsem kdy viděla a nedám na ni dopustit. Celý film se musím smát , akce i vtip od začátku až do konce...prostě perfekto!
Sedem statočných (1960)
Medzi náhrobnými kameňmi (2014)
Cliffhanger (1993)
Je to super film , na který se dá stále dívat , já osobně ( a to mi je 14) jsem ho viděla aspoň 60x a nikdy mě neomrzel , naopak , vždy mi dokonale zvednul náladu , Sly zde hraje perfektně a některé ty chybičky , se dají u takhle dobrého filmu přehlédnout...osobně ani neznám nikoho , komu by se tento film nelíbil , což je skvělé :) :D Určitě všem DOPORUČUJI !
Dedičstvo vášne (1986)
Dle mého názoru se jedná o nejlepší HK film všechh dob, na který se skvěle kouká :-)