Recenzie (17)
Anatomie života - Moje duše, moje krev (2021) (epizóda)
Příšerný a to jsem to jen poslouchal z druhý místnosti
Bitva v Ardenách (2009)
Snad nejhorsi valecnej film, absolutne nezajimave postavy, nuda, nuda a zase nuda
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
Nejak nepobiram nektery negativni komentare.. wtf?! ja se fakt bavil:)
Modrý kód (2017) (seriál)
To je ted nejaka soutez kdo natoci nejvetsi sracku? To uz neni ani k smichu, to na to vazne nekdo kouka? Asi 10 minut mi stacilo a uz nikdy vic! A jeste kdyz to prerusi nejaka super reklama treba "ahoj veterane".. tvl to mne ho vyndej:D Je mi z tehlech poradu a vubec celkove televizni zabavy, hruznejch rusicich upoutavek a reklam fakt na bliti.. Fakt nejlepsi si obcas stahnout nejakej film, radsi si precist knizku a na tv vubec nekoukat.
Mrazivý lov (2019)
Ty jo tak spatny herecky vykony a stupiditu deje sem dlouho nevidel:( a ten pad asi ze 100 m na konci filmu.. vyleze z vody, ok nic mi neni:D to by zavidel i Van Damme jako univerzalni vojak, vlastne snad i Aquaman. To proste ne:D Jedna hvezda za ty vlky, ale to se muzu kouknout treba na Animal Planet
Ničivá hrozba (2004)
To je jak kdyby se v tom filmu mezi sebou bavili dementi
Pamiatkári (2014)
Jedna velká nuda, ještě že jsem na to nešel do kina:/ Půl hodiny do konce filmu a slabý ** a radši vypínám, aby to neskončilo jednou hvězdou. Ani nevím o čem to vlastně bylo..
Požierač kostí (2007) (TV film)
Tohle už ani není vtipný, snad až na tu scénu se šemíkem: )
Říkali mi Džigu (2015)
Zajimavej snimek, hlavni hrdina dost syrovej, zadnej sladous jako v amerikejch pocinech podobnyho zanru. Misty az dost brutality. Pozvolnej zacatek, vlastne celej film byl v pomalejsim tempu, ani chvili sem se ale nenudil. Mozna se z toho ale dalo dostat jeste trochu vic. Po vcerejsim zhlednuti Vetrelec Covenant mi to zas zvedlo naladu😀
Sex v meste (1998) (seriál)
4 tupy, povrchni slepice, nehorazna stupidita a nuda, snad ani jednou za dva a pul dilu sem se nezasmal. Uz jak slysim tu znelku dostavam koprivku :D