Recenzie (56)
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
Krasny vizual, pohadkovy roadmovie. Za me ok. Jo a Ben prekvapil.
Karate Kid (2010)
Ctyri hvezdy za Jackieho a za efektni a pekne natoceny turnaj. Jinak za tri.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Oddechovka od Marvelu. Je to proste Spidey a je potreba to tak brat. :-)
Lovec zločincov (2011) (seriál)
Serial co zraje jako vino. Plus oblibeny hlavni hrdina. Co vic si prat.
Green Lantern (2011)
Nepravem odsuzovany ikdyz ne zcela uzasny film. Kdo zna predlohu bude spokojeny, pro ostatni jeden z mnoha muziku v kostymku. :-)
Pripútajte sa, prosím! (1980)
Za me klasika na kterou se rad podivam i dnes.
Ospalá díra (2013) (seriál)
Po pilotu zatim mile prekvapeni a rad se podivam na dalsi dily serie.
Alexander Veľký (2004)
Palec nahoru za snahu drzet se historie. Hvezda dolu za zbytecnou delku filmu.
Na život a na smrť (2013)
Az na ten zaverecny patos velmi zajimavy pohled na jednu akci SEALS. Nicmene nasincum se libit nemusi, ale ve vlastenectvi vskutku mame co dohanet.
Pozůstalí (2014) (seriál)
Vlazny zacatek ale zajimavy konec. Palec na horu za hlavniho hrdinu, muziku a atmosferu.