Recenzie (31)
Čarodejov učeň (2010)
Hezká pohádka pro děti, chvilkama scénář trochu pokulhává, konec se moc nepovedl, ale zůstane příjemný pocit, že třeba dobro přece jenom někdy vítězí...
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Milé, vtipné, bohužel kvalitou a lehkostí jedničky ani dvojky dosáhnout nemůže. Přesto příjemné pobavení s trochu otřepanými vtipy... 60%
Protektor (2009)
Moc zajímavý hodně lyrický film. Herecké výkony a postavy fajn a v pořádku, ne úplně odhadnutelná zápletka. Rozhodně to lepší z české produkce...
Shrek Tretí (2007)
Přišlo mi to milý a byly chvíle, kdy jsem se i zasmála. Není to úplně špatný film...
Avatar (2009)
Naprosto neuvěřitelně zpracovaný film, kocháte se od prvního okamžiku až do konce. Příběh trochu pokulhává, ale většinou se to dá v celkové atmosféře odpustit.
Austrália (2008)
Začátek má příjemný rozjezd, vyprávění funguje moc dobře, pak film zvlášť ke konci pomalu ztrácí dech a konec je zbytečně dlouhý. Hugh Jackman ale vypadá naprosto úchvatně...
Mamma Mia! (2008)
Milý film, chvilkami hloupý scénář sice přímo tahá za uši i oči, ale po shlédnutí zůstane příjemný pocit a hudba od ABBy je úžasná. Překvapí i příjemný hlas Amandy Seyfried, která si se svými písničkami poradila více než dobře.
Miss Potter (2006)
Úžasný životopisný film, půvabná Renée Zellweger, krásné kreslené postavičky. Celkově velmi povedené 90%.
Bobule (2008)
Příjemná letní vinná relaxace... 70%
Vratné lahve (2007)
Moc milý příjemný film o stárnutí. Vtipný chytrý scénář a úžasný Zdeněk Svěrák. 80%