Recenzie (1 452)
Zorro (1975)
Taková komedie s prvky dramatu což zrovna není moje hobby.
Odviate vetrom (1939)
"Dixieland"Začmuzenej Jih s povrchním životem a otroctvím. S nafoukaným a nabubřelým životem rozmazlených plantažnických dětiček...silácké řeči bez fabrik na válku pouze se plantážemi bavlny a houfem otroků. Je to nekonečný příběh o nafoukané kazičce vztahů co jde klidně přes mrtvoli. Vtipné je vidět jak se po návratu do "přepychu" opět stává starou dobrou nafoukanou Scarlet. Čím déle se na to dívám, tím víc mi ta Scrarlet leze krkem a mimo to mi i název tohoto filmu připadá čím dál více zavádějící...Pro mě je hlavni hrdinkou Melli..
Manželia z roku II (1971)
Výborná komedie zasazená do Francouzské revoluce.
Kořist (1971)
Povedena akcni podivana :) se sympatakem ,,zaporskem,, a konisarem touzicim po drahokamech.
MacKennovo zlato (1969)
Moc pekny az na ten konec...
Spravodlivosť (2017) (seriál)
Komu fandit? kde je dobro a kde zlo? Něco pozoitivního? úcta k práci u PČR. Nope...odpad lidských vlastností. Deprimující podívaná bez hlavního hrdiny. Něco jako koukat na western kde na obou stranach hrajou jen banditi.
Spravodlivosť - Episode 2 (2017) (epizóda)
Celkem nuda a hlavně několik minut zde na dvě části někdo žvatlá nějakým z těch momentálně in jazyků a absolutně mu neni rozumět.
8 MM (1999)
Federalni policie v koncích.
Andělské oči (1994)
Velmi pekne dilo. Ktere Vas vtahne do deje. povedeny poeticky konec.
Lawrence z Arábie (1962)
Velkolepé a na tu stopáž koukatelné a dynamické.