Recenzie (194)
Shoot 'Em Up (2007)
"hovno" ... no, ALE Clááájf ... ááách ... !
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Sympaťáci. DD jede. Hodně hvězd zkrátka za to, že se po mnoha letech můžu večer zase čumnout na Čt1 bez blicího pytlíku na klíně a kdyby to neskončilo, koukala bych se každej další a další tejden, až do skonání. Amen.
Henrik (2012)
Atmoška toho všeho celkově výborná. No a jinak ? Co dodat ....
Šmejdi (2013)
Vůbec první můj souhlas s FF : pro nás zbytečně polopaticky, babičkám a dědečkům možná naopak málo srozumitelně a moc fofrem - jinak ale kdyby to fungovalo / jestli to funguje, tak prima.
Nezabudni na mňa (2010)
Jedno z příjemně nečekaných nočních tv překvapení - že je Robert hvězda mezi upíry jsem hned nevěděla, ale hrál v poho - a konec americky neamerický posunul mé hvězdy do vyššího levlu.
The Encounter (2010)
a nebylo to zároveň i tak trochu rouhání ... ? asi bych to vypla, ale čekala jsem na to jídlo a pak nevím na co .... a ani nedokážu říct, proč dávám tu jednu hvězdu - bylo to děsně špatně stravitelný ... ( i agitka by se dala natočit pez patosu, odlehčeně a dalo by se - půjčila bych to předělat nějakýmu evropanovi )
Pozemšťan (2007)
Závěr mi odebral pátou hvězdu. A pánbíčkářka seděla víc, než dvacet minut přímo v krbu, takže nechápu, že nezahořela ! Jinak jsme měli s parťákem totálně protichůdný rozpor : on byl pobouřený, že vzdělanci byli tak moc zježený proti - mě zas naopak přišlo zvláštní, že by v těch svých, právě tím vším dosaženým vzděláním, uzavřených obzorech, vůbec na takovou debatu přistoupili....
Gympl (2007)
Mě se to líbilo - dobrá hudba, nahnědlej obraz, pěkně roztaženej most a i jindy místy vtipno ....
Hon (2012)
... no, jak se říká : konec dobrý, všechno dobré, že ? ... ( prostě : chudáci my - lidi a chudáci oni - pes a jeleni )
Hezké chvilky bez záruky (2006)
Tak u toho se mi v kině taky udělalo špatně.