Recenzie (316)
Cesta za vítězstvím (2006)
I když ne převratný, tak výborný kousek to je rozhodně.
Roger a já (1989)
Jako obvykle sžíravý a trochu demagogický dokument. Ale stojí to za to!
Autá (2006)
V prní polovině docela nuda. Výsledek ale stejně je, že Shakespeara bez lidí nenatočíš...
Distrikt! (2004)
Ale maďaršina je fakt šílená ;)
Mŕtvy muž (1995)
Neskutečný soundtrack...
Kingsajz (1987)
Nezapomínejte, že revoluční změny přišly v Československu skoro naposledy. Polsko a Maďarsko byly dále... Takže v uvolněné atmosféře už mohly vniknout perly typu: "Jenomže my potřebujeme všechny, i ty co chtějí, i ty co nechtějí. Protože jinak by mohlo dojít k tomu, že jednoho dne, bysme tu zbyly na všechnu práci jenom my dva!"
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Výborná sonda do vztahu pomalejšího kokota a nesnesitelného kokota s naprosto úchvatným závěrem. Ovšem musíte překousnout občasnou zmatenost prostřihů během snímku - na konci se to vyjasní ;)
Karcoolka - Skutočný príbeh o Červenej čiapočke (2005)
Moc se mi líbil neotřelé nápady, výborné gagy a netradiční postavičky. Žádného velkého a rušivého vykrádání jsem si nevšiml a celou dobu jsem se výborně bavil!
Za plotom (2006)
Konečně po Shrekovi první pořádný animák pro celou rodinu!
Simone (2002)
Nechápu, proč není Rachel Roberts uvedena mezi herci.