Recenzie (750)
Nič nás nerozdelí (2012)
Jedno oko nezůstane suché...je mi ale líto, byť podle skutečné události, přijde mi scénář až příliš jednoduchý. Jak nás zaplavila voda a pak jsme se ve štěstí shledali. Mě tohle nestačí.
Occamova břitva (2012) (TV film)
za zmínku stojí pouze Norbert Lichý.
Fighter (2010)
Kde, proboha, všechny ty mutanty vyhrabali? Chvílema bylo až fyzicky nesnesitelný sledovat lůzu okolo hlavního protagonisty a jeho ultradementního bratra. O boxu to moc není, dozvíme se jen to, že údery na spodek jsou často horší než ty na hlavu, jinak jen hromadu keců a uvidíme chlapíka, kterej sice asi umí boxovat, ale jinak se o většinu života chová jako naprostý vemeno dokud nepotká víceméně inteligentní ženskou převyšujícím svým IQ průměrné IQ jeho rodiny, které činí přibližně 50. Oba herci jistě umí hrát, o tom žádná, ale na co nám to je, když jeden hraje kreténa a druhej vola? Film na hranici odpadu což nezmění ani hype okolo a zdejší stádovitě vysoké hodnocení.
13 zabijakov (2010)
Perfektní výprava, nadměrná délka, nepříliš uvěřitelné chování postav, přehrávající herci, postavy, na kterých divákovi nezáleží. O samurajích mám poněkud jinou představu než režisér filmu. Škoda, mohlo to být mnohem lepší.
Mrázik (1964)
Když nedám pět, musel bych dát jednu. Takže dám pět.
Divosi (2012)
Hloupý příběh, dlouhá nuda, nesympatická ústřední trojice, Blake Lively protivná, Salma k smíchu, škoda slov na takovou blbost.
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Další z řady hloupých a zbytečných sci-fi.
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
Vítejte v okrese s nejvyšším počtem vražd na světě.
Ill Manors (2012)
Tohle je debut!? Hodně dlouho jsem neviděl tak silný film.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Tři filmy z jedné knihy? To bude hodně řídká polévka.