Recenzie (159)
Gentleman s revolverom (2018)
Takové pomalé, ne moc dramatické drama se spoustou hereckých legend. Natočené tak nějak pomalu a úsporně, většina děje se odehrává, zatímco kamera sleduje postavu která někde potmě sedí.
Metanol (2018) (TV film)
Dalo by se napsat "nadprůměrný český film", kdyby česká kinematografie měla nějaký průměr, se kterým by stálo za to se srovnávat.
Baby šéf (2017)
Jako asi každý rodič dvou malých dětí sem celou dobu fandil štěňatům.:)
Circle: Uzavretý kruh (2017)
100 minut úvod a představení postav + 10 minut titulky.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
První akce (serie 1 a 2) perfektní. Druhá akce (serie 3,4, ... ,8 ?) velké zklamání. Uměle natahovaná nuda, plná telenovelové vaty, stormtrooperských přestřelek a zoufale pitomého, nelogického jednání všech postav. A to ještě nemluvím o porušování fyzikálních zákonů (kolik tak asi váží 10 ingotů v síťce na ryby?). Navzdory očekávanému háčku na konci mě další trampoty téhle party nějak přestali zajímat.
Snehuliak (2017)
Alfredson měl jednou mokrý sen, že je David Fincher a že si může troufnout i na Nesba. Na place se ale ukázalo že je to jen další severský packal a nudič. Natočil "film" zhruba na úrovni slabší epizody libovolné CSI kriminálky a to mhouřím obě oči protože Fassbenderův Harry, i když je to charismatický vágus, na Grissoma nemá.
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
No tak si Burton potřeboval natočit svoje xmeny, no...
Miesto pri mori (2016)
Další utahané a nudné fňukdrama. Hodně slabé 3***
Moonlight (2016)
Po Spotlightu dostal oskara Moonlight. Co bude následovat ? Twilight ? Nevěřil sem, že může dostat nějakou cenu ještě nudnější a utahanější píčovina než Birdman, ale jo, může.
Morgan (2016)
Příjemné béčko typu "subjektjevenkuzklece". Technicky (včetně stopáže) výborně zvládnuté a navíc potěší spousta seriálových ksichtů. Asi bych dal za 3***, ale potřebuje to zvednout průměr :)