Posledné recenzie (778)
No Way Up (2024)
Takhle mizernou blbost jsem už nějakou dobu neviděl. Na tomto filmu není možné prakticky nic. Mizerní nesympatičtí herci tomu ani trochu nepomohli.
Nehty (2023)
Tento film mi nápadně připomínal díl ze série Black Mirror s názvem Hang the DJ. A ta je naprosto dokonalá. Skvěle vybranou herečku i herce, a jejich vynikající výkony, trochu kazí jen přetažená délka. Konec byl poměrně očekávaný, po té co jsem viděl Black Mirror, ale i tak velmi působivý. Žena se mi teď směje, že romantické filmy od teď vybírám já.
Pekelník III - Peklo na Zemi (1992)
Zas o kus horší než předchozí díl. Pinhead už je jen takovej nudnej panák a noví cenobitové nestojí za nic, potože jsou jen kopiemi těch původních.