Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Batman zdá se být pod charizmatem Jokera poněkud nevýrazný. =) Což mi vůbec nevadí. ''Neamerický'' výbuch Gothamské nemocnice je nezapomenutelný. Nelze hodnotit jinak než 5 hvězdami.
Návrat Temného rytiera (2012)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Jakožto pro fanouška filmů o boxu a sportů jemu podobným je tohle pro mně opravdová lahůdka. =) Výborně postavený film. Jinak charizma Toma Hardyho asi ani není třeba zmiňovat =)) naprostá spokojenost
Trója (2004)
Matrix (1999)
Veliký mezník v historii scifi žánru a kultovní záležitost. =))
Avengers: Pomstitelia (2012)
Počiatok (2010)
RocknRolla (2008)
Interstellar (2014)
Vojna svetov (2005)
Film patří k oblíbeným, jen myslím že z tak parádní atmosféry a tématu šlo vyždímat víc. Jinak postava Tima Robbinse mě moc potěšila =))