Recenzie (187)
Biely tesák (1991)
Zajímavý dobrodružný film, který potěší každého a rád se na něj podívám.
Batman sa vracia (1992)
Temné, místy zábavné, akční... Nevím proč přesně, ale prostě se mi to líbí.
Navždy Batman (1995)
Nic moc. Akorát tak oddechovka na zabití času, místo docela zábavná
Batman (1989)
Co dodat? Akčňák, místy nudný, ale konec je hodně vydařený. Celek je dost temný a úžasný je komediální výkon Jacka Nicholsona
Banditi (2001)
No co, průměrná krimikomedie, u které se příjemně pobavím. // Viděno 1X 23. Prosince. 2010.
Banánový Joe (1982)
Můj nejoblibenější film s Budem bez svého parťáka.
Tú starú treba zabiť! (2003)
Tu a tam sranda v průměrné černé komedii o manželském páru co se nastěhují do domu kde už bydlí stará paní která jim leze krkem, že jim dojde trpělivost a chtějí ji zabít. No co nic moc.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Skvělé crossover vyvrcholení první fáze superhrdinských filmů od Marvel, kde se všichni sejdou a bojují proti společnému nepříteli. Kdo chce vidět měl by vidět i všechny předchozí filmy které spojuje nějaká scéna, většinou s Nickem Furym (Samuel L. Jackson). 9* 85%.// viděno 1X 20. Srpna. 2012
Austin Powers v Zlatom úde (2002)
Podle mě nejhorší ze série. Nejmíň vtipný, nejvíc potažený za vlasy, no co víc říct. Proměna Scottyho nemá chybu :)... // Poprvé viděno 7. Května. 2011.
Asterix v Británii (1986)
Skvělá zábava, kterou stojí za to vidět ,,Ten mud je sůj.. teda ten sud je můj'' a spoustu dobrých hlášek jsou v tomto dobrém starém animáku s poněkud lacinou animací. Piráti, římani atd jsou super...