Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Tento seriál má iskru, má vášeň, má napätie, ošiaľ, zármutok, život a smrť, teda po 6. sériu. 5** Tam pre mňa seriál končí. Ôsma séria je na úrovni rozprávky a nestotožňujem sa s ňou. 2*
Priatelia (1994)
Čarodejnice (1998)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Ajťáci (2006)
Monk (2002)
Koruna (2016)
Zúfalé manželky (2004)
Teória veľkého tresku (2007)
Je to možno občas trápne a možno to občas s humorom silia, ale ja som s týmto seriálom strávila dvanásť rokov a stále ma neskutočne niektoré scény pobavia. Seriál, ktorý upriami pozornosť na vtedy nekúlovú vedu a nerdov tu už nebude a ja som rada, že som toho mohla byť súčasťou. Adieu Big bang!